Montáže LPG a CNG

Můžete si dopřát luxusnější vůz s vyšším obsahem motoru za nízké provozní náklady malého vozu! Náklady jsou výrazně nižší oproti benzínovému motoru, ale jsou také nižší než u dieselového motoru, navíc neztratíte komfort tichého a příjemného benzínového motoru.


PAMATUJTE: Čím je automobil větší a luxusnější, tím více přestavbou ušetříte, čím více kilometrů najedete, tím více ušetříte!

Montujeme zařízení TARTARINI, NG-CAR a ELPIGAZ. TARTARINI je významný italský výrobce zabývající se technologií vstřikování plynu od roku 1941 s tradicí a vlastním vývojem. TARTARINI je jedním z leaderů v oblasti alternativních pohonů LPG a CNG. TARTARINI je ORIGINÁL.

NG-CAR je značka společnosti Nova Gas, kde jsou pečlivě vybírány komponenty pro řízení plnění plynu od významných evropských výrobců. Tato značka splňuje jeden z nejlepších poměrů výkonu a ceny na našem trhu. NG-CAR je MADE IN EU.

ELPIGAZ je leaderem v oblasti přestaveb LPG a CNG, který používá ve svých přestavbách výhradně techniku italských výrobců, jako je A.E.B. a Tomasetto. Zejména firma A.E.B. je v oblasti řízení LPG a CNG absolutní špičkou.

EOBD řídící jednotky vstřikování jsou nejmodernější technogií řízení vstřikování plynu. Řídící jednotka spolupracuje přímo s OBD automobilu a řídí vstřikování plynu podle mapy vstřiků, určené výrobcem. Koriguje délky vstřiků podle emisních hodnot. Tím se také eliminují chybové hlášky kontrolního systému vozidla. U těchto jednotek je možné podle typu a výrobce upgradeovat software a tím reagovat na novinky.

Naši zákazníci jsou nejen soukromé osoby, ale hlavně firmy a organizace, které provozují vozový park referentských a malých dodávkových vozidel. Protože tito zákazníci najedou na svých vozech velké množství kilometrů a v případě firemních vozů se často střídají i řidiči na těchto vozidlech, klademe velký důraz při montáži na kvalitu a bezúdržbovost přestavěných vozů. Tito zákazníci potřebují spolehlivě jezdit a ne navštěvovat servis a opravovat vozidlo. Z tohoto důvodu používáme výhradně špičkové komponenty. 

Máme velké zkušenosti s přestavbami jak malých, popř. užitkových vozů, tak zejména luxusních limuzín s velkoobjemovými motory a velkým výkonem.

Zejména pro tyto vozy umíme udělat přestavbu přímo na míru, kde používáme dle přání zákazníka a možností konstrukce vozidla specielní nádrže nebo kombinace nádrží, aby nebyl omezen úložný prostor vozidla, popřípadě montujeme plnění plynu do míst plnění benzínu tak, aby montáž nebyla vůbec patrná.

Používáme nejnovější technologie, zejména řízení vstřikování plynu pomocí EOBD řídící jednotky, která velmi úzce spolupracuje s OBD vozidla a pomocí této diagnostiky vozidla neustále vyhodnocuje spalování a emise motoru a následně plynule nastavuje ideální směs. Protože motor pracuje s optimálné směsí, eliminuje se tímto rozsvěcení varovných hlášek na palubní desce počítače a samozřejmě se současně šetří motor, protože pracuje v optimálních podmínkách.

Přestavujeme jak vozidla staršího data výroby, tak zejména moderní motory 3, 4, 5, 6, 8, 10 i 12ti válce!

Každému zákazníkovi naceníme přestavbu na míru dle platného orientačního ceníku montáží. 10ti a 12ti válce vám naceníme individuálně.

Přestavba vozidla na alternativní pohon se vám vrátí při ujetí cca 20 tisíc kilometrů!

Roční úspora je při ujetí 20 tisíc kilometrů 30-50 tisíc Kč!

Ušetříte 50-60% nákladů na benzín! Podívejte se na orientační kalkulátor nákladů.

NOVINKA!

Naše nové řídící jednotky na sekvenční vstřikování LPG a CNG Tartarini umí řídit vstřikování plynu i u nejmodernějších vozů, používajících úsporné systémy např. START & STOP, VALVETRONIC a MultiAir. Umějí také startovat při ohřátém motoru pouze na plyn, čímž velmi šetří benzín a tedy i vaši kapsu. Nový software lze nahrát do všech Tartarini EOBD jednotek, tedy do těch, které spolupracují s OBD systémem vozidla! Informujte se u nás na tuto možnost. Rádi Vám software do starších jednotek přehrajeme!



Zamyslete se a ......

Buďte ekologičtí:

Obsah škodlivých látek ve výfukových plynech je při provozu na LPG nebo CNG výrazně nižší než u provozu na benzín nebo naftu. Jízda přestavěného vozidla je tak ekologická, že při použití vozidla jako firemního, neplatíte silniční dan!

Buďte ekonomičtí:

Náklady na PHM se při provozu na plyn sníží o 50-60%! Neplatíte silniční daň!

Buďte trendy:

Ekologie a používání nejmodernějších technologií je trendy! Hybridní automobily jsou trendy!

Alternativní paliva jsou trendy! Úspory nejsou ostudou, jsou trendy!

Buďte nenápadní:

U vozu námi přestavěného na alternativní palivo LPG, CNG při jízdě nepoznáte rozdíl a také z vnějšího pohledu je tato přestavba pro laika prakticky neviditelná!

Buďte pohodlní:

Možnost používat obě paliva zůstává zachována. Stačí jen přepnout tlačítko a to i během jízdy. Dojezdová vzdálenost se tím dvojnásobí. U nás, ale i v zahraničí, je velmi rozvinutá sít čerpacích stanic LPG. Vozte se v luxusnějších vozech za náklady malého vozu. Vyměňte vyšší třídu za náklady nižší třídy!

Buďte bezpeční:

Neustále se zpřísnující pravidla a předpisy pro montáže a komponenty LPG a CNG zabezpečují jejich naprostou bezpečnost. Nádrže jsou z oceli a narozdíl od palivových nádrží benzínových a naftových procházejí velmi náročnými destrukčními testy.

Jezděte na plyn jako my a jako oni!

Montáže a přestavby vozidel na Bioetanol E85

Můžete si dopřát luxusnější vůz s vyšším obsahem motoru za nízké provozní náklady malého vozu! Náklady jsou výrazně nižší oproti benzínovému motoru, ale jsou nižší i než u dieselového motoru, navíc neztratíte komfort tichého a příjemného benzínového motoru.

PAMATUJTE: čím je automobil větší a luxusnější, tím více přestavbou ušetříte, čím více kilometrů najedete, tím více ušetříte!

Vše o Ethanolu E85

Ethanol E85, tj. biolíh, zvaný též bioethanol je směs tvořena z 85% etanolem a 15% benzínem natural 95. Tento poměr se v průběhu ročních období mění, minimálně však musí být podíl etanolu 70%.

Historie Ethanolu E85

Už za první republiky se v Československu vyráběly a prodávaly lihobenzinové směsi. Ropnému benzinu konkurovala směs 50% etanolu, 30 % benzenu a 20 % benzinu, vyráběná pod obchodním názvem Dynakol, až do roku 1932. Od roku 1926 do roku 1936 bylo v Československu zavedeno ze zákona povinné přidávání 20% etanolu. Již tatíček T. G. Masaryk si spočítal, že je lepší palivo vyrábět a dát práci u nás než draze kupovat benzin z arabského poloostrova a Ruska. To samozřejmě po únoru 1948 neplatilo, proto se na ethanol zapomnělo.

Kde a jak se Ethanol vyrábí?

Etanolová složka Ethanolu E85 se vyrábí v České republice. Etanol se dá vyrobit z každé plodiny, která obsahuje sacharidy, tj. od trávy přes brambory, obiloviny až po cukrovou řepu. Surovinou může být také jakákoli biomasa obsahující lignocelulózu např. dřevo, dřevěné piliny nebo odpady při výrobě celulózy a papíru.
Ethanol si můžete vyrobit i doma a to za cenu 4,28 Kč/litr viz. článek zde.

Jaký vliv má používání paliva E85 na životnost motoru?

Zkušenosti z Brazílie a Švédska, kde na Ethanol E85 jezdí již mnoho let, ukazují, že chod na Ethanol E85 je bezproblémový. Provoz vozidla je beze změny, jen je levnější a ekologičtější, servisní intervaly se nemění a spíše bez problému projde emisní kontrolou. Dochází k vyššímu výkonu motoru v důsledku vyššího oktanového čísla paliva. Neničí se ani hadičky, v roce 1980 se začali používat již materiály odolnější, které vydrží. Při použití Ethanolu E85 s naší jednotkou je optřebení motoru nižší. A to z důvodů:
•Ethanol E85 má čistící vlastnosti = pročištění a nezanešení vstřikovacích trysek.
•Při spalovaní Ethanolu E85 nevznikají karbonové usazeniny = ty mohou ve válci předčasně zapálit směs a to není dobře.
•Ethanol E85 hoří za nižších teplot než benzín = menší opotřebení pístních kroužků.

Naopak při provozu na Ethanol E85 bez přestavbové jednotky dochází k spalování chudé směsi = nárůstu spotřeby o cca 20 %, snížení výkonu a velké riziko poškození motoru (propálení sedla ventilů, válce, pístů).
Při instalaci přestavbové sady firmy FLEXCAR se spaluje ideální směs paliva ke kyslíku, tím žádné poškození nehrozí.

Jak Ethanol E85 zvyšuje výkon motoru?

Ethanol E85 zvyšuje výkon motoru, přestože má nižší výhřevnost než benzín ze čtyř důvodů:
•Ethanol E85 obsahuje 30 % kyslíku a benzín jen 4 %, proto se ve válci po přidání přestavbové jednotky vejde více Ethanolu E85, který může hořet s kyslíkem (atmosférickým a z ethanolu dohromady).
•Tím že Ethanol E85 obsahuje sám osobě více kyslíku, tak dochází k efektivnějšímu hoření = vyšší výkon + o 70 % lepší emise.
•Ethanol E85 má při odpařování 4x větší ochlazení oproti benzínu = při vstříknutí do válce 4x více ochladí prostor válce i vzduch v něm, ten se více smrští a do válce se vejde více vzduchu, tím pádem více kyslíku se kterým může ethanol hořet.
•1 litr Ethanolu E85 je těžší než 1 litr benzínu, tím pádem v jednom střiku se dostane do válce více hmoty než při stejně dlouhém vstřiku benzinu. Tím se i vyrovnává nižší výhřevnost Ethanolu E85, která se počítá na MJ/kilogram. Při koupi 1 litru Ethanolu E85 si koupíte více hmoty než při koupi 1litru benzinu.

Jak je to se spotřebou?

Z našich praktických měření i odezvy našich zákazníku jsme odpozorovali, že pokud jezdíte se svým autem na benzín za hodnoty stejné jako hodnoty uvedené spotřebě ve velkém technickém průkazu (platí pro kolonku mimo město) tak se Vám spotřeba při jízdě mimo město na Ethanol E85 zvýší o cca 10 až 20 %. Pokud jezdíte na benzín se spotřebou 10 a více procent vyšší než je uvedena ve velkém technickém průkaze (agresivnější tip jízdy), tak změna spotřeby na Ethanol E85 bude zanedbatelná.
Pokud jezdíte ve městě, tak změna spotřeby bude taktéž zanedbatelná.

Jezděte na bioetanol E85, jako oni!

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace